Dalarö

Idag drog vi ut med familjen till Dalarö.
Innan det satt jag mest framför datorn o gjorde nada. Hade jättetråkigt... Kunde ha åkt in till kyrkan om jag hade vaknat typ en timma tidigare...
Men men.. Det gjorde jag ju såklart inte, sju sovare som jag är..
Aja.. Satt som sagt o degade framför datorn när pappa sa att vi skulle ut till Dalarö.
"Visst" sa jag, men var inte vidare enuteastisk (eller hur det nu stavas).
Vi åkte dit iallafall, och det blåste som sjutton!!!
Det var varmt när vi åkte, och solen sken när vi kom dit, men det blåste ISKALLT!
Och dum som jag är lämnar jag kvar koftan i bilen... Så otroligt lyckat..
Men vi hade kul, vi köpte glass och tittade på båtarna.
Båtarna var en absolut favorit för min lilla syster på tre år.

Sen åkte vi hem, alla lite smått sura och irriterade, för ingen tycker om när det e blåsigt.. Och när man lämnade datorn hemma.

Påvägen hem stannade vi på Maxi o pappa skulle köpa mjölk.. Men kom ut med 2 kassar mer annat gott :P

Och sen kom vi hem..
Jag kan inte säga att min dag har varit överdrivet fullspäckad med saker att göra, men den var helt ok.

Imon är det skola som gäller...
Ojj, vad fort den första helgen har gått...
Jag som brukar tycka att de segar sig fram, och så pang poff är det REDAN skola?!

Vi får väl hoppas att nästa helg inte flyger iväg som denna?

Ska ta kort på mitt schema så ska ni få se vilka sköna dagar jag har :D
Sovmorron nästan varje dag!!!

Det påminner mig!!!
Jag måste kolla när jag börjar imon :S
Schemat är ju fortfarande ganska färskt ;)

Men god natt på er kära läsare :)

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0