Det e många saker man behöver...

...när skolan börjar. Mer lov tillexempel.

Det är nog inte bara jag som sett den nya Farsta C reklamen.. Och det finns nog lite sanning i den ;)
Men vem önskar inte mer lov när skolan precis har börjat.
Igår var vi med klassen till ett ställe en bit från Farsta, tror jag.
Det var jättemysigt.
Vi grillade, lekte lekar och bara var :)
Det var jättekul :)
Och idag var det skolan som gällde då..
Vi fick våra skåp, och våra scheman.
Schemat är ganska ok, sovmorron varje dag :) Men då slutar vi ju senare såklart, så det e ju lite synd.
Men det ska nog bli bra :)
Men skåpet är jag inte nöjd med alls!
Vi har lite ont om plats, så vid ena ingången har man varit tvungna att placera skåp. (De har visserligen varit där i 100 år men iaf...)Och för 2 år sen, i 7an hade jag mitt skåp där, och det var INTE roligt!
Det är litet, finns bara 3 små fack, varav ett så pass stort att ett A4 block får plats, de andra 2 e för små...
Inte nog med det måste man trängas med 2 personer bredvid.....
Nej, usch!
Jag vill ha ett grönt skåp uppe vid klassrummet... Inte ett litet blått nere vid ingången... :(
MEn jag ska nog klara mig :)
En till possitiv sak är att vi har bytt matleverantör, så nu ska maten smaka bättre :P
Utom skåpet och långa dagar fyllda med lektioner, ser jag faktiskt fram emot det här läsåret.
Men nu måste jag gå o lägga mig.. Ska upp 6 imon....
Jaa...skolan har verkligen börjat.. Lyllos alla ni som börjar nästa vecka.

God Natt :)


Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0