Hem ljuva hem...

Antligen hemma!!!

Men inga an, an och on for min del..pa ett tag iallafall...
Jag maste hitta nagot som installerar svenskt tangentbord...sa snart som mojligt... For jag maste vanja mig vid det riktiga alfabetet ;)

Jag vaknade runt tio-tiden igar och packade det sista.
Allt fick precis plats, och vid lunch-tiden bar det av mot Philadelphia.
Det tog oss ungefar 3 timmar att komma dit, (inkluderat trafik). Och nar vi val kom dit sa checkade vi in mitt baggage pa ungefar 100 punds (ca 50 lbs/resvaska. jag hade tva stycken)
Sen gick vi igenom all sakerhetskontroll, och sa blev det vanta vid gaten i ytterligare 3 timmar..
Sen fick jag antligen ga ombord. Och lilla jag hade en fonsterplats :). Men man kan inte njuta av utsikten nar en vinge ar ivagen och det e becksvart ute ;). 8 timmar senare landar jag i Stockholm.
Jag akte 8 pm (amerikansk tid) och kom fram 11 am (svensk tid)
Sa jag borde egentligen vara helt dackad vid dethar laget. Men man blir ganska speedad av att traffa sin familj som man inte har sett pa nastan 2 manader.
Men nu ska jag sova.
Allt ar i sin ordning:
- Vaskorna uppackade
- Kladerna 'fint intryckta' i garderoben
- Och en trott Rebecca

vad mer behover man?
Jo, en god natts somn.
Sa god natt pa er :)
Kanske ses imorn..vet inte riktigt hur jetlagen kommer vara, men jag hoppas pa att vara uppe vid 11 tiden ;)

Comments
Postat av: becca

läs,

-MIN ÅSIKT OM KISSIE.

[på min blogg]

2009-08-12 @ 13:31:59
URL: http://beccabacken.blogg.se/

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0