Jaa...

Idag var det skolan som gällde igen... En dag till, sen är det helg!!!! :D
Vi gjorde inget speciellt.. Gick bara igenom vissa betygskriterier, eller nått :P Och lite regler.
Usch... märkte just att det är en "långben" i mitt rum.. ska nog se till att döda den snart..eller försöka schasa ut den genom förnstret..... Hmm,... nu försvann den.. Man måste ju hitta den först ;)
Men iallafall, hehe.
Efter lunch hade vi typ 30 minuters engleska och vi gjorde den klassiska "quizen".
Det gick väl inte sådär jättebra för mig. Jag har varit i USA och slappat.. Inte kollat på nyheterna ;)
Sen när jag kom hem åt jag en chokladbit och efter det städade jag rummet lite.
Jag håller på att rensa mitt rum så att jag kan möblera om.
Och jag har slängt jättemkt redan, men det e fortfarande saker som ska bort...
När tar alla mina saker slut??
Ni förstår.. Jag är en sån person som inte slänger saker i första hand... Jag har jättesvårt för mig att slänga gamla grejer.
Jag hittade tex en gammal målarbok från när jag var typ 3... Och jag är 15 idag... Så ni kanske fattar vad jag menar ;)
Men nu har jag slängt MASSOR! xD
Och mer ska slängas :D
Och sen ska jag o pappa möblera om, och det kommer bli jättebra!!
Jag är lite desperat behov av mer plats för mina kläder -och tro inte att jag har överdrivet mkt kläder för det har jag inte-, det är nämnligen så att min garderob är liten, FÖR liten.
Så jag ska göra så att jag har en egen liten "walk-in closet", eller ngt liknande :)
Bilder kommer när mitt lilla städprojekt är avklarat, och möblerna står där de ska vara.
Nu ska jag på "långbens jakt"!
Önska mig lycka till ;)

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0