Oh Happy Day :D

Den här dagen har varit helt fantastisk!!!
Jag vaknade på glatt humör, åt god frukost, åkte till skolan med min favorit musik i öronen, träffade kompisarna i skolan, sjöng på chapel, körde bingo på matten, körde bännboll på gympan, skrattade halvt ihjäl mig på musik lektionen (vi fick testa på dragspel, jag spelade dock inte xD ), åt jättegod lunch, hade en helskön kristendoms lektion, övade med "chapel- teamet" (vi som spelar o sjunger), åkte in till kyrkan för att gå på YD (Young Desiples, grupp för oss i högstadiet), träff med cellen och kakor, återträff med ungdomsmötet som slutade i totalt asgarv, och sist men inte minst träffa min bästa kompis som jag inte träffat på över 2 veckor!!!!!
Jaa..min dag har i stort sett varit heeeelt underbar. En perfekt start på ett nytt läsår :D
Och tänk vad lite possitivt tänkande kan göra. Det var det enda som behövdes :)
När några av mina klasskompisar klagade över matten sa jag bara: "Neeej.. det kan ju bli kul!!!" 
Och så har jag försökt tänka hela dan :D
Och nu e jag gaaanska trött.. Kom nästan precis genom dörren.
Och klockan börjar närma sig midnatt...
Sååå...God natt på er.
Imon är det städning och förhoppningsvis början på om möbleringen som gäller :)

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0