Om möblering och spindelväv

Idag har jag o pappa möblerat om i mitt rum. Bilder kommer upp när hela projektet är klart.
För det e lite grejer som måste köpas, bokhyllor som ska rensas och kläder som ska rensas bort.
Och SEN kommer bilderna ;)
Men dagen har varit rolig.
Allt gick väl bra, tills jag öppnade fönstret och in kryper en spindel, eller tills jag började nysa typ 3 gånger i minuten pågrund av allt damm... Men det var värt det :)
Nu ska jag gå och lägga mig och sova en välförtjänad sömn!

Men jag har såklart inte baaara städat och möblerat om.
Nej.
Jag har gått ner till ICA och köpt lite grejer, pratat med en kompis på telefon och sett en jättebra film:
-Benjamin Buttons.
Någon mer som sett den?
Jag tyckte att den var jättebra.
Fast det är nog mer en bio film tror jag.
 
Här är ett klipp från filmen, en liten gubbe som blivit träffad av blixten 7 gånger.
Jaa..jag tänker inte säga något om den, men första gången det hände, var det så oväntat att hela familjen garvade halvt ihjäl sig. xD


Nu ska jag sova,
God Natt.

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0