Things stuffed in two days...

Just nu ar jag sjukt trott pa att inte kunna skriva prickar over a a o,.... Snart hemma, snart hemma...
Aja.... Igar sa sov jag hos Samantha. Hope var ocksa dar, sa vi hade ett litet sleep-over party ;)
Det avr kul, men alla var helt dodstrotta, for innan hade vi gatt pa utomhusbio och sett en av de samsta filmerna jag sett nagonsin! Om du vill se en urdalig film ska du se "American Graffiti". Den filmen hade ingen mening alls! Bara sloseri med tid.. Den handlar om nagra killar fran 62' som aker omkring i sina bilar och impar pa tjejerna... Och det dumma var att hela filmen var baserad pa en sann historia... Gud vilket trakigt liv!!
Ingenting hande..! De akte bara runt, en kille hamnade i lite fel gang...en annan lanade en bil o den forsvann...ett par typ gjorde slut... Nej, usch. That movie made no sence... Bara sloseri med pengar... Helt vardelos..
Aja, vi kom hem efter den trakiga filmen och satt vid datorn till seeent. Vi chattade pa omegle :) Jattekul xD
For dig som kanske inte vet vad det e for natt: det e en sida dar du chattar med framlingar. Man kan egentligen latsas vara vem som helst... Men man maste vara forsiktig, for man vet ju aldrig vem man egentligen chattar med.
Men men...Vi gick o la oss ganska sent. Vi vaknade ganska tidigt, runt 9 tiden... Vi at frukost o sen behovde Hope aka hem for hon e hundvakt...Sa jag stannade lite langre, och vi chattade pa omegle, spelade monopol (jag forlorade... xD ) och at lite glass. Sen var det dags for mig att aka hem.
Hemma gjorde jag inget speciellt, satt vid datorn tills vi skulle ata. Det blev kinesiskt idag, mumms :P
Sa vi at vid en kinesisk resturang , och sen gick vi till den dar utebion jag berattade om. Ikvall visades Twilight. Sa jag e lite hyper nu, for man far verkligen ett ryck av den dar filmen..
Hmm...saa...det drojer val ett tag innan jag gar o lagger mig xD
Jag kommer nog inte skriva pa ett tag, for jag ska vara i West Virginia 5 dagar... Det ska bli kul. Jag, Hope, Samantha och en tjej som heter Bethany ska vara dar. Och Hopies foraldrar saklart...
Det blev ganska langt dethar, men vi ses om nagra dar...
(Om exakt en vecka sitter jag pa flygplanet hem!!! Maste borja packa!!!! Aaaag!!!)


Comments
Postat av: Ulrika Engman

Hej min älskade systerdotter!



Snart är du hemma igen. Har kommit hem från landet och har hämtat David som har varit på scoutläger. De hade kräftskiva ute i skogen, men vi är inte där. Nu är det bara en vecka kvar tills du kommer hem. Stort välkommen hem.



Kramis

Ulrika

2009-08-01 @ 21:26:33

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0