Skolstart

Imon börjar skolan, och det sista jag borde göra är att sitta uppe sent...
Men men... sommartiderna sitter kvar ;)
Och det kommer de nog göra ett tag till.
Iallafall, skolan börjar imon, men jag har inte den blekaste aning om vad jag ska ha på mig.
Tjaa...Nian... Käre tid vad det har gått fort! 10 år på en o samma skola. Jikes!
Guess I really love my school ;)
Men det e sant.
Även om läxorna jagar en varje dag, lektionerna får en att somna och lärarna försöker trycka in information i hjärnan på en så älskar jag min skola. Det e nog en av de bästa!
Och för att förtydliga att det är en av de bästa måste jag bara tillägga att vi har blivit nominerade till kvalitetsutmärkelsen 3 år i rad, och att niorna för 2 år sen låg på 12:e plats med bästa betyg i genomsnitt (utav 20, och då har vi ändå ganska många skolor i Stockholm, men jag tror det var i hela Sverige...)
Så det är en bra skola, och ärligt talat kommer jag sakna den när jag ska börja i gymnasiet.
Men men. Man ska ju klara ett sista år på högstadiet först, så från och med nu kommer ni säkert bara höra om hur otroligt jobbiga läxorna är och hur dåliga mina dagar har varit ;)

Nejdå!!!
Inte alls.
Sluta inte läsa bara för att jag börjar skolan nu.
Jag kommer försöka kombinera min tid med läxorna, datorn, lite bloggande och plinkande på gitarren... Men det ska nog gå bra. Sen har jag ju mediagruppen i kyrkan som säkert kommer vara med i fighten om min fritid. Men det har jag inget emot.
Jag älskar ju mediagruppen :)
Men det här är iallafall sista inlägget från min tid som "fri".
Nu ska man tillbaka till skolbänken... :(
Men kul ska det bli att träffa alla igen.  :)
Kameran ska med, så kanske, men bara kanske, kommer det poppa upp lite bilder från första dagen. Hur intressant det nu kan vara....
Men men.
God natt på er.
Vi hörs imorn..
Och jag ska försöka komma igång med bloggandet. Jag vet att jag har varit lite dålig på det på sistone... Men alla får väl lite bloggtorka ibland?

God Natt.

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0