Sleep Over

ShooBreeh!

Hej på er!

Denhär helgen har jag spenderat med min bästa kompis Joy :)
Det var kul att äntligen ha en helg med henne.
Hon har ju börjat på gymnasiet o lämnat mig på högstadiet, så vi ser inte varandra lika ofta längre..

Men vi ahr flummat hur mkt som hels!

Vi sminkade oss o gick ut me kameran o posade lite... O såklart blev det flumbilder..
Här kommer lite resultat:



BFF's Forever!!!!!!




Hehe.. O ja, såklart flummade vi på choklad o coca cola xD

O sen när vi vaknade på morronen så var vi tup "bakfulla" på allt flumm xD
Haha, första gången jag var lite halv flummig på morronen..
Men det händer nog bara när jag är med älskade Joy :)

Nu ska jag gå o lägga mig..
Det är ju skola imon.
Go natt :)


Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0