Bad Update....

Känner att det var ett tag sen jag skrev...
Så nu ska jag försöka göra mig kort :P
I fredags var det YD och ungdomsmöte som gällde.
Träffade alla mina underbara vänner som jag värderar nästan mest i världen  :)
Var lite frånvarande dock.. Hade ganska mycket att tänka på om man säger så...
Aja, kvällen fortsatte med flum o skratt, och sen avr det dags att åka hem.
Bea hängde me och sov över, så vi hade en liten tjejkväll för oss själva, innan det började på riktigt ;)

För på lördagen kom Olivia, Linnea och Emma!
Vi hade sjukt roligt!
Vi körde Guitar Hero och rörde oss som rockstjärnor, sjöng Singstar och nådde höga C, och flummade med roliga miner framför kameran :D
Kan det bli roligare???
(bilder kommer senare, för min dator är lite dum för tillfället...)

Tänk er; fem tjejer som står i vardagsrummet i pyjamas och sjönger och spelar för glatta livet?
DET var en rolig syn det xD
Alla sov inte över dock :/
Linnea skulle åka hem runt 11, och Olivia hade tänkt att gå hem, men hon stannade :)

Vi gick o la oss runt två tiden i morse ;)
Gissa om jag var trött när vi skulle gå upp??
Men pricken över i:et var ändå att jag skulle filma i kyrkan klockan 11... -.-
Jag var så trött att jag höll på att somna där jag stod o filmade xD
Och för att göra det ännu bättre var vi en man kort idag, så inga byten vid kameran inte -.-
Och så ska man stå där från 11 till typ 14... -.-
Jaaa... Man blir ganska trött ;)
Men inte surar jag för det :)
Nu är jag glad, men väldigt trött...
Så jag tror det blir sängen snart :)

Så pözz på er!!



Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0