Driving Me Crazy

Grannarna håller på att driva mig till VANSINNE!
Snart går jag upp till dom och säger att ni får spara er till nyår!!
Imorse vaknade jag av ett dunkande ljud, vet fortfarande inte vad eller exakt vart det kom ifrån, men jag VET att det var nån av grannarna!

Jag bor i ett tre våningshus, och jag råkar bo en trappa upp, MELLAN två lägenheter där det bor personer som ÄLSKAR ordet fest....
Vi har klagat på så många grannar att en av dem behövt flytta för att han "störde lägenhetsfriden" eller nått...
Det var länge sen... Men alla som flyttat in under oss har varit riktiga festare:
-Med ljudet på högsta volym och basen dunkande i hela huset!
Ibland undrar man ju vad som pågår i deras huvuden om de har så en sen kväll (natt?)....mitt i veckan (!) när det bor en familj, med barn i lägenheten, som ska upp dagen därpå för att jobba eller sitta i skolan och försöka hålla sig vaken för att GRANNARNA FESTAR FÖR HÅRT?!

Ojj.... märker att inlägget håller på att spåra ur....
Sorry...
Men man blir lite smått galen när man sover i en loftsäng och grannarna, precis ovanför ens huvud, spelar "dunka-dunka" musik hela natten lång....
Ni får ha lite medkänsla med mig här....

Ska försöka sova nu...
Hoppas och ber att det inte ska fortsätta....

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0