Long Time No See

Sorry, ja vet att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har haft så kul de senaste dagarna och har inte haft tid ;)
Men bilder och en liten bättre update kommer inom kort :)
Hoppas jag iallafall.
Jag kan egentligen inte blogga från min dator, för den har ett litet elakt virus som vägrar låta mig publicera mina inlägg, så om jag inte bloggat på ett tag är det bara för att pappas dator inte har varit på ;)

Så till saken då.

I förrigår mötte jag upp Joy på stan och hämtade Avatar biljetterna, och igår gick vi :)
Och det var seriöst en av de bästa filmerna jag sett!!!
Såklart hjälpte det ju till lite att vi hade de absolut bästa platserna i hela biosalongen :P
Högst upp på balkongen, i mitten!
:D
Iallafall ;)

Idag var jag med Felicia :)
Vi åkte till Haninge Centrum och shoppade lite.
Och jag hittade äntligen den perfekta nyårsklänningen :D
Jag köpte lite andra saker också, som en present till en kompis som fyller år snart :)
(Hoppas hon blir glad :) )

Blev lite långt dethär, men jag behövde skriva av mig lite ;)


Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0