Min Jul

Förlåt för dålig uppdatering!
Har varit helt upptagen med att ha lov de här senaste dagarna att jag totalt glömt bort att blogga...
Men här kommer iallafall en uppdatering från julen!



Ph 1: Vår julgran
Ph 2: Julklappar
Ph 3: Mina julklappar
Ph 4: Nya iPoden :)
Ph 5: Julmiddag hos farmor med släkten :)

Min jul var i stort sett väldigt lyckad!
Fick vad jag önskade mig mest av allt: en iPod :)
Så den är nu medlem i den lilla skaran av saker som jag inte lämnar huset utan. :)

Lista på de saker jag fick.
-iPod nano, grön
-Hörlurar, SkullCandy
-Presentkort, Bio & H&M
-Skönhetsprodukter, NIVEA
-Mikrofon till gitarren
-Halsband
-Choklad
-Pengar
-Och en underbar tid med familjen såklart! :)

Hur var er jul?
Tell me :D


Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0