Mysdag Med Mormor

Hola!
Idag var det "Morrmor-barnbarn"- dag som gällde :)
Klockan halv ett hämtade mormor upp mig och sen bar det av till Haninge Centrum.
Jag hade inte ätit varken frukost eller lunch, så det fick bli en liten brunch för mig.
Jag valde en foccacia med lufttorkad skinka och annat mumsigt.
Mormor valde en räkmacka.
Vi hade det jättemysigt!
Vi pratade om allt mellan himmel och jord.
Har aldrig träffat mormor bara för att vara vi. Det har alltid varit hela familjen och flera släktingar med.
Men idag var det bara hon och jag :)
Mys!
Efter maten gick vi till Guldfynd, och jag fick ett par jättefina örhängen och halsband!
(som jag ska ha på nyår btw ;) )
Sen kom lilla jag på att jag inte hade mina nycklar, så jag skulle inte kunna komma in senare när det var dags för mig att åka hem. (resten av famljen ska åka ner till Kinna för att fira nyår... så jag blir hemma själv)
Så vi åkte förbi mig och hämtade mina nycklar.
Sen åkte vi till min morbror som inte bor alltför långt bort från mig.
Hade inte träffat honom på jättelänge, så det va ju kul! :)
Fick kaffe och choklad :)
Och för bara några minuter sen klampade jag stelfrusen in genom dörren.

Tack så jättemycket för en underbar dag!


Ph 1: Min nyårsklänning och smyckena jag fick av mormor.
Ph 2: Halsbandet jag fick av mormor.

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0