Pluggisen på G

Just nu sitter jag o försöker göra klart tekniken, samhällskunskapen och geografin.....
Jag är så gott som klar med geografin och tekniken.. Men det är sammhällskunskapen som sitter och flinar..
Och jag orkar ärligt talat inte..
Och för att sätta pricken över i så har jag biologi-prov imon.... -.-
Men belöningen väntar :)
För på torsdag är jag nämnligen ledig!!! :D
Studiedag i rättans tid!
Dagen innan bläckbetygen kan man behöva lite vila :D
Fast dagen kommer nog spenderas med näsan nertryckt i fysikboken, för på fredag har vi nämnligen, gissa vad??
Joo:
-prov

Men jag ska klara det :D
Vi läser om atomfysik och det är ganska intressant :)

Men back to sammhällskunskap och regeringsformer!!
Om jag vill ha ett rättvist och bra betyg till på fredag måste jag sätta fart!

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0