Ruskigt dålig update!

Förlåt att jag inte skrivit på ett tag.. Men jag har inte varit hemma.
Igår var det julmarknad i Gamla Stan och sen var det skol avlsutning i kyrkan :)
Jag fick min julklapp av Joy :)
Det var en jättefin silver ring med inskripten "Forever Love".
Du är så söt Joy!
Du ska får din julklapp när den är klar ;)
Men Men :P
Iallafall.. sen åkte jag hem till Joy och myste.
Jag sov över där tills på fredagen, då jag följde med på hennes avslutning :)
Det va jättemysigt tycker jag :)
Ååh vad jag längtar till gymnasiet!

Senare åkte jag in till kyrkan för att gå på ungdomsmötet.
Inget speciellt hände, det var ganska tråkigt faktiskt...
Ingen var där, och ingen rolig musik var igång...
Men alla börjar få lov nu och åker bort och sånt.
Lite julmysiga bilder kommer när jag har tid ;)

Imon blir det julbak :D
Riktigt mysigt kommer det blir :)
Ska göra såndär riktigt GOD julkola :P

Aja, det blir imon det ;)

Go natt!

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0