Update

Bara så ni vet var de två tidigare inläggen från igår.
Min dator har nämnligen bestämt sig för att bara publicera mina inlägg när den känner för det, och det är inte så ofta... -.-

Aja.
Idag sattes betygen i skolan.
Och allt verkar se bra ut.
Kanske höjer mig i gympan från VG till MVG, men det är än så länge ett väldigt starkt VG, så om jag inte höjer nästa termin har jag magisterns tillåtelse att slå honom ;)

I religion har jag fortfarande VG, men nästa termin ska jag höja mig :)

Hade fysik prov idag, och jag ha ringen aning om hur det gick...
Jag hoppas det gick bra, men man kan ju aldrig veta ;)
Det kändes rba iallafall.
Jag kunde svara på alla frågor utom den sista, som var en konstig uträkning..
Men matte+fysik=sant... eller hur?

Nu ska jag sitta och vänta på att Bea ska till skolan, och sen ska jag till Skanstull för att träffa en kompis som jag inte sett på hundra år, och sen bär det av till Centralen för att hämta Sara som kommer på besök från Uppsala :D

Och efter DET ska vi in till kyrkan för att gå på en grej som heter "Late Christmas Show".
Det är typ en "talk-show"-liknande grej... Och det ska bli jätterolitgt :D
Jga har såklart min kamera med mig och redo att fota så mycket jag kan :)

Min helg kommer i stort sett bli lyckad med stort L :)

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0