4th July!!!

Igar sa kom Hope pa besok o vi hangde lite i huset..gjorde inte sa mkt..spelade Uno, googlade kandisar ;) och visade varandra bilder pa fejjan. Sen akte vi downtown Bethesda o tog en glass. Det va jattegott :) Och sa fick vi ett smakprov pa fyrverkerier. Men det var ingenting gamfort med vad som kommer smallas ikvall xD
Aja...senare sa chattade jag med M...han behover verkligen lara sig hur man ser possitivt pa livet..inte for att jag esa jattebra pa det sjalv..men forsok att muntra upp en deppad 15 aring som "ingen bryr sig om" sa ska ni fa se hur svart det ar...Joo..han fyllde ar igar o typ "ingen brydde sig"...jag forstar att han blev deppad for det, men JAG brydde mig faktiskt..men det raknas tydligen inte...sa jag blev lite sur pa honom...
Aja...nu ska vi aka o grilla, det e ju 4:e juli idag :D
Sen blir det fyrverkerier i DC!!! ses senare, med MASSOR med bilder ;)

Happy 4th July!!! (eller vad man nu sager ;) )

Comments
Postat av: Ulrika Engman

Älskade Rebecca! Tack för att vi får vara del av din vardag "over there". Du är så otroligt duktig på att skriva och lägga in bilder på det du är med om! Önskar att jag kunde få vara med dig där. Kan du inte köpa en gitarr där så du får ro i din själ?

Musiken som du har lagt ut/in på din blogg är verkligen så bra!



Hälsa så gott!



Massor av kramar till dig från moster Ulrika

2009-07-04 @ 21:08:07

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0