AAARGHHH!!!!

For nara minuter sen hade Eva ett litet "samtal" med mig... AAARGHH!!!!!!!
"While in Rome, do as the romans do", med andra ord, "nar du e i USA, gor som de!"
Men jag vill inte vara som alla andra!!! Jag vill vara jag! Tjejen som sover till 1 pa dagen, tjejen som stadar rummet nar hon kanner for det och inte 3 minuter efter att hon precis vaknat, tjejen som e lite tyst ibland och som har ratt att vara tyst nar hon vill, tjejen som vill sitta framfor datorn och chatta med sina kompisar som e pa andra sidan jorden!!! Men nehe! Lat mig inte vara jag da!!!

My rules are a little diffrent then yours Eva!!!
-Bad mood: stay away, if you dont want a fight.
-Not talking: there's a good reason for that, don't try to make me talk.
 -I'm not smiling: I'm unhappy, don't say "you have such a beautiful smile, show the world" coz that really wont make me smile!!!
 -I'm not cleaning my room: I DONT FEEL FOR IT!!!!
 -I'm getting up around 1PM: I needed my sleep, coz SOMEONE makes go up 9:30 everyday!
 -The reason why: I'm 15! What did you expect?!?!?!?!?! I HAVE A LIFE ON THE OTHER SIDE OF EARTH!!!!

Sa just nu ar jag lite pissed.... och har hittat en perfekt lat till den har situationen: Faded- Everlife





Jag har ingen lust att vara nan jag inte e!!

Comments
Postat av: angelica - den snabbast växande ungmamma bloggen just nu!

vilken fin blogg du har=) här stannar jag gärna och läser! Kanske tycker du att min blogg också är värd att spana in? I så fall kanske vi kan lägga till varann på bloglovin?=)ha en bra helg!=)

2009-07-17 @ 11:36:03
URL: http://enkärlekssaga.se

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0