Annu en dag

Idag vaknade jag...hur trott som helst...sov bara fem timmar...gick o la mig vid fem... men jag har varit pigg som en notkarna hela dagen...fattar inte hur jag funkar...gar o lagger mig sent (typ 11-12) e jatte trott nasta dag...gar o lagger mig klockan fem pa morronen pigg som en jag vet inte vad....
Aja..idag sa satt jag for det mesta vid datorn. Men senare vid typ 4 tiden sa akte jag o Samir akte for att traffa hans syster. Hon blev helt chockad nar hon sag mig. Jag har ju vuxit lite sen sist... 7 ar...Och jag e 15 nu..sa jag har val vuxit mig dubbel ;)
Sen nar vi kom hem sa han jag knappt innanfor dorren for jag o Eva skulle ivag o kopa en present till Samanthas bror som har student fest imon... har aldrig traffat honom, men inbjuden e jag iallafall o ska tydligen ha med en present...
Sa det fick bli ett presentkort fran Barnes & Noble.
Usch..det kommer vara sa pinsamt att komma dit.... med en present o allt...
Neej usch...langtar inte precis..men kul ska det blir :)
Aja...nu har jag suttit i typ 2-3 timmar o chattat med M...ska snart ska ga o lagga mig, eftersom det blev sa sent igar...
God Natt pa er <3


Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0