From "boring brunette" to "rocky redhead" xD

Tjohoo..hej hej :)
Idag har det hant grejer :)
Jag har fixat haret, badat (jippie!!!) hangt med tjejerna, rockring, Libanesisk middag, o sa hamnar man tillslut framfor datorn...vilken dag xD


Dagens outfit: blommig klanning- Gina Tricot

Hope tyckte vattnet var, jag citerar " Freezing!!!" Jag daremot tyckte att det var jatteskont...de e bortskamda har i USA...de har JATTEVARMT vatten!!!


Jag nar jag har fatt fargen i haret..


Da gals fooling around with a holahoop xD

ME fooling around with a holahoop xD

Det var dagen, jatteskojjigt xD

Comments
Postat av: Ulrika Engman

Hej Rebecca!



Du blev jättefin i håret! Verkar som att du faktiskt har det riktigt skoj "over there". Har precis pratat med din mamma som ringde.

I dag har jag varit på cykelutflykt med resten av familjen. Vi tog med oss picknick och alla badade utom jag faktiskt. Det var lite blåsigt och inte så jättevarmt i luften.



Ha det gott så länge!



Massor av stora kramar

från moster Ulrika

2009-07-08 @ 19:10:52

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0