Georgetown=love

Idag har jag spenderat dagen med min moster. Klockan ett plockade hon upp mig och korde forst till ett stalle for att ata lunch. Vet inte om ni hort talas om "The Cheesecake Factory"? Ni skulle ha sett menyn!!! Den var enorm!! Och NEJ, det var inte bara cheesecake, den delen hade en egen meny... (!!!)
Anyway... Jag bestallde deras fish and chips, den godaste fish and chips jag har atit by the way!! Jag at inte upp allt...liite plats i magen for sjalva cheesecaken ska det ju vara!!! Och den var den GODASTE CHEESECAKEN JAG ATIT I HELA MITT LIIIV!!!
Men jag orkade inte hela...den var for maktig... :/
Men min moster har lovat att vi ska ata dar igen :)


Precis en san har at jag...oooo vad jag blev matt!!
(OBS! Bild lanad fran google)

Sen blev det shopping i Georgetown... Me fell in looove!!! Again <3 Hehe.. Jag alskar Maryland helt enkelt :)

For mig blev det en jattesnygg vaska fran Loehmann's. Svart med guld-nitar <3
Och sen blev det lite klader fran Urban Outfitters :D
Tva midjekjolar (call it whatever you want ;) ) och en tunika.

Efter det blev det sta i ko for de goadeste sma cupcakesen jag atit :P

Loove <3
(OBS! Bild lanad fran google)

Sen blev det bio :)
500 days of summer. Aldrig hort talas om, det har sakert inte ni heller gjort ;) Men det var iallafall en romantisk komedi som handlar om en olycklig kille som har ett jobbar med att gora kort (-grattis,-karlek,-etc) Och en dag traffar han en tjej som verkar intressant, och det ena leder till det andra och det andra leder till...ja osv... Den var lite seg i borjan, och jag trodde att den skulle sluta i en katastrof, men det loste sig och fick ett bra slut...ni far se sjalva nar den kommer ut i Sverige xD


(OBS! Bild lanad fran google)
Ps. En rekomendation!



Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0