Hehe..

Jag har inte varit sa jatte aktiv nar det galler inlagg...och jag ber om ursakt for det...jag har inte varit pa humor.
Men i lordags sa akte vi till Annapolis, "huvudstaden" i Maryland. Det var en mix av Stockholm och Uppsala..det var iaf som jag upplevde det. En liten gullig stad med en liten hamn o gulliga hus.
Kanske inte Stockohlm da..men det var sa det kandes. Och igar, sondags, sa var vi bjudna till nagra slaktingar pa middag. Det var kul att se alla igen :)
Senare nar jag kom hem rok det ihop lite mellan mig o M...inga detaljer. Men nu e det bra.
Idag ska jag klockan 2 ivag med Hope och hennes mamma o bada. :) Sen blir det en tur forbi gallerian :)
Senare ikvall ska vi ata middag med min moster, for att fira henne, antar att hon fyller ar snart xD
Sooo...jag maste fixa lite o packa vaskan, senare. Nu ska jag sitta har o lyssna pa bra musik :)

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0