Hmm...

Nu sitter jag har o vantar...o vantar....o vantar... nar ska han logga in? Han sa 10:30...tsss.. det var over en timma sen... :(
Kanner mig liiiite overgiven...men bara liite...lyssnar pa min nya fawo lat..sa det ger mig lite trost iaf...photoshopade en bild nyss...den e ganska rolig..tanker inte satta ut den har, tyvarr... ;)
Men vissa har tillgang till bilden pa facebook...sa..om  du inte redan har kollat och ar en av de fa som har aran att fa se bilden(erna) sa kolla i mitt nya album pa fejjan...
Ska nog ge honom 30 minuter till...dyker han inte upp blir det val sova som galler...for imon ska jag upp 8 (!!!), for jag ska typ klippa haret...vet inte ens hur jag vill ha det...  Aja...bilder kommer imon...det gor oxo bilderna fran idag...orkade inte lagga upp dem..lat som jag e...
Jaja...nu lamnar jag mig sjalv at mitt vantande...

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0