Home Sweet Home(, Bethesda...)

(Im giving up the english..sorry...)
Puh! Vad skont att angligen vara hemma.
Har ju varit i Princeton i tva dagar.
Det var en OK dag. Gick runt o kollade pa univeristetets vackra byggnader osv...Inge vidare kul. Sen skulle Eva in pa en affar som heter "Talbots", det var inte heller sa varst kul, efter som det e en affar for "aldre kvinnor"... Sa inget for mig an sa lange ;)
Sen akte vi hem till Evas brorsdotter igen. Men de skulle typ hamta hennes man vid tagstationen... Sa man sa hej o hejdo o sen bar det av Downtown for att ga runt igen.
Jag at en cheesecake, och det var min lunch.. Sa nu kurrar det i magen.
Men efter cheesecaken sa akte vi hem.
Sa 4 timmar i bilen.... Usch vad jag hatar langa bilresor..Ā Mobilbatteriet tog slut, sa jag hade ganska trakigt... Men jag ritade lite...eller snarare kladdade...Gjorde monster o sant. Det blev ganska snyggt. Jag ska ta kort pa dem o sen lagger jag upp dem har...
Sen, sen och sen... Jaa... Jag har egentligen tid nu..Men jag e for lat... Och HUNGRIG!!! Ska nog ata nagot forst..



Las allt i borjan, ge den en chans. Jag grat nar jag sag den forsta gangen.


Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0