House of Sweden <3

Idag blev det ett litet besok till House of Sweden, a.k.a Svenska Ambassaden. Det var ok, de hade typ nagon slags utstallning om hur Sverige gor for att hjalpa miljon. Sen at vi lunch o sen akte vi for att kopa ett presentkort pa manikyr till Hopies mamma som fyller ar pa sondag, och som oxo har en fest :)
Sen blev det hemfard. Och som vanligt hamnade jag framfor datorn...vilket roligt liv man har asso...NOT...
Efter ett tag gick jag ner o joinade Eva som hade gjort tee...Efter det visade jag hur G12 visionen funkar..eller iallafall forsokte visa..det e lite komplicerat allt det dar..och jag e hur dalig som helst pa att forklara saker..och det gor det inte vidare enklare att jag maste forklara pa engelska :P
Sen kom vi in pa vad jag tror pa osv...Det var jattejobbigt att forsoka forsvara min tro... Jag tycker att det e svart att gora det pa svenska..och sa ska man stamma fram nara bra forsvarsord...tss...inte sa latt...
Men jag star for vad jag tror pa!!!
Jag e en kristen tjej som brinner for Jesus!
Nu var det sagt!
Bra :)
(Om det e nagot som du vill veta mer om mig sa e det bara att fraga pa)

Och nu sitter jag har o lyssnar pa The Fray, "Enough for now" <3 Mitt favoritband :)
Ska sitta lite framfor TV,n...ingen lust egentligen..men vad gor man nar alla dar hemma sover??

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0