Pics

Some pics from yesterday (4th of July)
Jaa..har e lite bilder fran igar...


Sakerheten var stenhard!!!


The Washington Monument (The Mall)


Alla manniskor..jag kan forsakra er om att det var fler. skulle tippa pa kanske 100-200 tusen


My favurite pic


Den har e oxo me pa min top 5 lista...


Jaa..o sa nar vi skulle ga tillbaka till bilen var det smockat med manniskor..
Jag tror att ALLA var o sag pa fyrverkerierna..
Man kommer dit...e dar i nara timmar, ser pa fyrverkerierna, och That's it! Sen vill alla ga hem samtidigt!! Det var helt kaos!! Man fick halla varandra i handerna for att inte komma bort i trangseln!!!
Men det var en lyckad dag...
(Innan grillade vi pa min gammelfarmors alderdomshem, sen akte vi hem, jag bytte om o sen drog vi Downtown...efter det sa akte vi till Bethesda o at pa resturang, MUMS!! :P )

Comments
Postat av: Mandi

Har du böckerna, på engelska? :D

2009-07-06 @ 13:22:16
URL: http://mandidelange.blogg.se/
Postat av: Mikaela - livet som hockeysambo

ha en fortsatt bra sommar :)

2009-07-06 @ 23:54:37
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0