Pizza=dagens hojdpunkt

Idag akte vi downtown for att kopa en borste till mig.. Jag glomde min hemma i Sverige...Men jag orkar egentligen inte bry mig om att borsta haret..det tar bara extra lang tid.. Men Eva insisterade pa att kopa en borste sa att mitt har skulle bli "lika glansande som Hope's har...." Argh!!! Vad e det for fel pa mitt har?! Det glanser faktiskt!!!!! Hon sager att hon inte dommer manniskor..att hon inte bryr sig om vad folk har pa sig osv... Ha! Det tror inte jag. Haromdan hade jag en blommig klanning pa mig "Oh, how nice!" var hennes kommentar. Idag hade jag, frisyren till ara, en lite rockigare look: jeansshorts, mitt senapsgula linne och min vita T-shirt over dar det star: "Waste my time", Evas kommentar var :" Who's wasting your time?" med rynkad panna till och med...
Och jag tankte: "Men halloo?! Det e bara en troja...."
Aja...tillbaka haramnet...Jag foljde "motvilligt" (kanske inte ratt ord, men jag var inte sa jatte "tjohoo" at att vi skulle kopa saker som skulle fa mitt har att "glansa"....sen dess har jag varit ganska nere... Och Eva har klagat pa att jag ser sa ledsen o allvarlig ut.. Mmm..det kanske jag gjorde (gor fortfarande)...men det e inte hon som e pa andra sidan jorden, bort fran alla hon alskar...Och som aven har en mejlkompis soder ut som man vill traffa... ojj..det blev en lang "inom-parantes" hehe)
Sen postade vi nara saker...hmm...akte downtown for Eva hade ett mote pa banken...
Jag fick snallt sitta i biblioteket o vanta..i over en timma...pa att hon skulle bli klar. Lyckligtvis fanns det en dator dar..sa den fick bli min raddare ;)
Sen kom en tjej fram till mig o borjade prata, inte sa mkt dock, men det var kul :)
Kom inte ihag vad hon hette, men om jag har tur kanske jag traffar henne igen, nasta gang vi aker dit.
Sen akte vi hem o jag satt lite framfor TVn...
Sen akte vi for att traffa min gammelfarmor..o sen at vi middag pa en pizzeria..och JA vi at pizza... Den godaste jag nagonsin har atit!!! Mycket ost, tomatsas, champinjoner och tomat, saaaaa otroligt nyttigt men oooo sa gott xD Mums!! :P
Det var dagens hojdpunkt..nu ska jag sitta har o smalta maten lite o kanske chatta med M.
Tror det blir godnatt-inlagget dethar...

God natt pa er!!!

Comments
Postat av: Ulrika Engman

Hej systerdotter!

Låt dig inte nedslås av Evas kommentarer och det hon säger. Ibland kan man undra när hon säger något. Ta inte åt dig även om det verkligen är lätt att göra det. Du har jättefint tjockt hår så det så!!! Massor av kramar

Ulrika

2009-07-10 @ 07:41:08

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0