Saknar familje livet...

Usch... jag star inte ut langre!
Har suttit vid matbordet i over en timme och varit "artig" och deltagit i maltiden.. Men USCH SA TRAKIGT DET AR!!!! Saknar alla vanliga middagar hemma med hela familjen samlad, som pratar om hur dagen har varit och planerna for nasta dag.
Har pratar de om jobb, politik, pengar och FLYGBOLAG!!!! Jag har inget jobb, jag hatar politik, ekonomi intresserar mig inte, och jag har verkligen inget att saga om flygbolag!!! Inget gemensamt alls! De forsoker inte ens fa in mig i deras konversationer... De ar fyra personer dar nere som pratar med varandra... och som inte ens forsoker prata med mig. Eva sager att jag e sa tyst. Ja men vad kan det bero pa?? Ni pratar ju aldrig om saker som jag tycker om: musik, vanner, familj, hem.
Men icke!
JAG SAKNAR ER!!! Ni anar inte hur mkt! Det e forst nu jag inser hur mkt jag langtar hem!
Ska bli skont att komma hem. Jag behover bara halla mig vid liv i 2 veckor till.
Snart hemma Sverige!!!!!!

Homesick-

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0