Late pics...

Hejsvejs..tankte att jag skulle ladda upp lite bilder nu..eftersom jag ando inte har natt for mig...
Hehe ;)

Sondag:
- Tacoma Park


Bild 1: min moster o hennes pojkvan rockar lite. Bild 2: dans o trummor. Bild 3: Macro bild pa natt slags trad.



Mandag:
-Space Museum


Bild 1: Dagens outfit. Bild 2: Spaceship ;) Bild 3: Spegling i rymddrakt.


Tisdag:
-Seneca Park


Bild 1: Macro bild pa en blomma med geting. Bild 2: Blommor i tradgard.


Onsdag:
-The White House and Welsh music


Bild 1: Vita huset. Bild 2: Parken dar de spelade Welsh music.


Torsdag:
-Newseum


Bild 1: Dagens outfit. Bild 2: Dagens "Aftonbladet" som fanns pa Newsueumet :) Bild 3: En del av Berlin muren.

Torsdags inkop:
- Troja, typiskt Becca snittet



Bild 1: Troja jag kopte, och pa den star det: Bild 2: "i'm your type", Bild 3: Foretaget som gjorde trojan...tyckte den va lite rolig...suddig text dar jag inte ville att det skulle va...

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0