Sko-shopping <3

Jag sov inte mkt inatt...
Forsok sova tre personer i en liten tvamanna baddsoffa...det e inte sa latt.
Sov hos Hope inatt, och Samantha stannade oxo, sa det blev en liten tjejkvall..
Langt innan vi gick o la oss igar sa hjalpte vi Hope med hundvakt lite grann... En jattesot hund som heter Eclaire, eller natt i den stilen.
Hon verkar ha nagon slags slick-behov...jag sager bara en sak...jag luktade hund efter det besoket....(hon bokstavligen slickade mig "ren", armar o ben..hon lamnade mig inte ensam en sekund...ew..jag vet...)
I huset dar hunden bor i (hundens familj ar i Frankrike for tillfallet...) har de allt...Bokstavligen, Jag var i himlen...
De hade en gitarr, el-gitarr, piano (mini flygel), keyboard, wii, studsmatta, hund, vackert hus, air-hockey,pingis bord, snyggt moblerat, jaa...you name it, they have it!!
Det forsta jag fick syn pa nar jag gick in i deras vardagsrum var deras gitarr... Jag trodde jag dromde.
Jag har inte spelat gitarr pa over 6 veckor!!!! Jag kom inte ens ihag mina latar...inte texten,...och jag har glomt ackorden till en av dem.. :( Men det var tid av lycka iallafall :)

No good picture though... But...Look how happy I am!!!!!!!!!!
Thats the dog by the way ;)

Jaa...vad hande sen?? Hmm...jo vi gick o la oss.....

(Mandag)
Vi blev vackta av att telefonen ringde...Klockan 8:40.... Suck.. Aja...Vi kom upp tillslut och gick till Eclaire (hunden) o jag spelade lite gitarr o hoppade studsmatta.
Sen akte vi till DSW, en enorm sko affar!!!!
O jag hittade ett par ballerina skor pa rean som jag inte kunde lata bli att kopa...

For att se hur skorna ser it, i battre format klicka har.
Visste e de sota?? Jag alskar dem!! Jag kunde inte bara lamna dem dar pa hyllan...

Jaa...o sen sa hande det inte sa mkt...Eva hamtade mig hos Hope...Vi akte o tankade bilen...sen sa tog vi en tur forbi ett konditori o at en bit kaka...
O sa har jag varit hemma sen dess...
Ska nog stanga ner snart...O glo pa TV...Vilket liv man har va?

JUSTE!!! Far ju inte glomma att jag pratade med min basta kompis pa telefon idag!! Ooooh vad jag saknar den manniskan!!! Hon har varit borta ett tag... Jag trodde det var i tva veckor..men nej,, Det var EN vecka....jag har haft saaaa fel!!! Har har jag gatt o vantat i tva veckor o sa kunde jag ha ringt for flera dar sen.. Aja, det var jattekul att prata med henne!
I LOVE YOU!!!


Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0