Sorry..

Hej. jag kom pa att jag inte skrivit pa jattelange..and im sorry..
Jag har inte haft lust... Jag kopte de dar stovlarna jag skrev om i forra inlagget, och sa smaning om kommer val bilderna upp.. Jag skjuter ju upp saker hela tiden, sa det skulle inte forvana mig om jag laddar upp dem nar jag kommer hem...
Inget speciellt har hant... Utom att jag o M inte skriver mer... Vi har sagt hejdo. Allt det dar ar forflutet nu.. :/
Men han kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjarta...
Det blev for mycket.
Jag kommer nog sakna honom lite...
Usch...Nu kommer 'var' lat upp... 'You found me' av The Fray...
Jag kommer aldrig kunna lyssna pa den laten som forr...
Aja... jag har trakigt.. Det e mest darfor jag skriver det har inlagget... For att prata lite.. Eller.. hmm... ja..prata..
(Joy, om du laser det har, vanta ett samtal inom kort!!! Vi har mkt att snacka om...tro mig.. Jag maste fa prata ut...)
Nu ska jag kanske satta mig framfor TVn med lite glass...

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0