Traakiigt...ZzzZ

Hej svejs alla hemma i Sverige...
Idag har jag varit downtown DC.
Forst tog vi tunnelbanan downtown, o gick till tandlakaren, Eva inte jag... Det tog ett tag o sen gick vi mot Vita Huset...Det var val ok..har varit dar en gang innan...det var inte riktigt som jag mindes det, men det var ando ok...
Sen gick vi till Evas gamla jobb o at lunch dar. Sen akte vi hem...
Traak...japp det var vad jag hade..trakigt... Nar vi kom hem alltso...det var kul att vara downtown...
Senare nu mot kvallen sa akte vi till en park, eller vad man nu ska kalla det, for att lyssna pa musik fran Wales. Det var ok, jag hade vantat mig att det skulle vara lite mer drag i det hela...men det var typ klassiskt med lite mer gung...Det var ok..for jag var inte pa humor for san musik...och for att gora mig annu mer nere tar en kille fram en gitarr.... :(
Jag saknar den sa sjukt mkt!!! Jag e trott, jag upprepar, TROTT pa pianot har!!! Vill ha en gitarr har!
Jag kan ju inte sitta vid datorn/TVn hela dagarna..och jag har verkligen ingen lust att sitta o spela piano. Jag vill kunna sjunga hogt, med dorren stangd o vara i min egen lilla varld, med gitarren i min famn...
Tror jag ska skriva en lat om att jag saknar gitarren..och ja, det far bli pa piano :(
Kommer inte vilja se ett piano efter denhar sommaren...
Vi ska ata nar som helst..jag vet att jag har lovat bilder...och jag har bilder anda fran sondags som ska upp...men jag orkar inte...Far bli nan dag da jag verkligen inte har natt for mig...och nar det regnar ute som hindrar oss fran att aka nanstanns...Jag ALSKAR nar det regnar, for da e vi hemma...

Ps. Ett sorry till alla som spelar piano och som tycker det e roligare an gitarr...men gitarren e vanligtvis min tidsfordrivare dar hemma...och har i USA finns mkt tid att fordriva...men gitarren e inte har..sa det e darfor jag kan lata lite desperat i tider som denna...Sorry igen...Ds.

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0