TVn kallar...

Idag har jag inte gjort sa varst mycket..
Jag o Samir akte till Nihads hus o traffade honom, Nahida och Tete. Nahida gjorde pizza, och det luktade gott.. Men smakade inge vidare. Inget fel pa hennes matlagning, hon lagar jattegod mat, Men hon brande pizzabottnen... Det var helt svart...
Sen akte vi vidare till en "Farm Market". Jag vet inte vad man ska kalla det pa svenska...
Sen motte vi upp med Eva, Andrea och Rosita i Rockville och at en bit mat.
Sen akte vi till Marshalls... Och gissa vad vi gjorde dar???
-Shopping saklart!!!
I've turned to a shopaholic!!!!
Men man far faktiskt passa pa nar man ando e har och har slaktningar som har pengarna och som e villiga att skamma bort en ;)
Namnde jag att vi behovde kopa en extra resvaska?
Japp.. du laste ratt! En extra! Sa nu har jag tva stycken vaskor att fylla.. Det ska nog inte bli sa svart ;) Har man varit har i snart tva manader fattar man ju att jag har saker att ta hem :)
Av nagon konstig anledning kom samtalet datorer upp, och jag namnde att jag ville ha en ny dator och att jag ska spara ihop pengar till en nar jag kommer hem. Och da sa Samir att jag kunde fa hans.. :D
For han har kopt en san dar liten gullig laptop som han anvander istallet for en tung och klumpig Toshiba... Jag fattar det fortfarande inte.. Thank you Samir! Jag sparade precis 5000 kronor!!!
Men nu ska jag byta om till PJ's och krypa ner under tacket for att titta pa TV...
Sa go'natt pa er :)

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0