Yesterday

Igar blev jag vackt 8 for att aka till Hope runt 9.
Forst akte vi till en yoga klass...jag foljde med bara for att ha nagot att gora. Det var jobbigt!! Jag har trangingsvark i mina lar... :/ stackars ben :(
Sen akte vi for lite shopping :) Det fick bli pa "Old Navy" och "Marshall's"
HIttade lite fina grejer, som kommer upp har forr eller senare... ;)
Ja, ni borde veta hur jag e vid dethar laget ;)
Hehe. Sen sa gick vi till Starbucks och sen blev det hem for mig.
Jag bytte om o fixade mig, sant som tjejer gor nar de ska pa fest, o sen runt 7 sa kom Hope's familj for att plocka upp mig pa vagen till festen.
Vi kom dit, jag sa hej, gav present..... Gud vad pinsamt det var!!! Jag maste varit den enda som kom med en present!!!!! |-(

Aja... festen riktigt rolig, jag hangde mest med tjejerna, men vad gor man pa en studentfest om man inte kanner sjalva "studenten"? ;)
Nu har jag vaknat, klatt pa mig och atit frukost... borde egentligen stada, coz my room is a mess!!! Vanliga Becca kommer tillbaka...Men jag maste iallafall badda sangen, annars blir nog sytackars Eva lite irriterad..... Haha...Pappa, hon har fatt ta over din syssla: att tjata pa mig xD
Nej, jag skojar bara, men det kan handa att det blir saa...

Nu vantar jag pa att Eva ska saga att det e gront ljus, sa att vi kan aka. Vi ska namnligen till "The Capitol of Maryland" idag :), Anapolis. (eller hur man nu stavar det?)
Det ska bli extra kul, for Hope ska med :) Det e darfor vi aker sa tidigt, och for att vi ska kunna spendera dagen lite langre...det e en bit att kora.
Jaa...vet inte om det blir nagra bilder idag..for mitt batteri e slut...och jag glomde att ladda igar....Men lite batteri kanske man kan skrapa ihop pa nagra minuter? Det aterstar att se. Ni far reda pa det senare ;)

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0