Dag 3

Kom presic innanfor dorren och startade datorn.
Idag har vi varit pa nagra monument. Det var kul :) jag alskar ju historia, sa det blev extra kul ;)
pa ett av monumenten fanns det en lien shop, sa nu har jag kopt en troja och lite vykort.
Jag har inte allas adresser. Sa jag tankte fraga om jag kan fa dem? Kan Emma, Olivia, Linnea S, Linnea E, Fanny o Melat gora det? Om ni vill ha vykort forstas ;)
Om det ar nagon mer kompis som vill ha ett, sa kan du ju alltid fraga...
Nu ska jag ata lunch, sen ska jag o Eva ta o "hit the mall" ;)

See you later <3


Comments
Postat av: Olivia

(publicera inte denna kommentar)



Min adress:

Stockholm, sweden

Lodjurets gata 227

haninge

post nr: 13664



(jag vet inte om det står i ordning)

2009-06-17 @ 12:51:14
URL: http://cuty.blogg.se/
Postat av: Anonym

När jag ser alla bilder får jag massor av minnen när jag var där.. Huset och allt... Åh, hoppas du har det super pratat med M än!???

Just det min adress: Vattenfallsvägen 5, 13647 HANINGE

2009-06-17 @ 13:32:53

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0