Dagen

Idag vaknade jag tidigt, klockan 8!!! (tidigt for att vara mig som brukar vakna runt 10-11...)
Aja..jag vaknade, satte mig vid datorn o gjorde nada...sen at jag frukost..o vid lunch kom Evas kompis familj forbi o at lunch. De har en dotter i min alder, sa det va ju lite kul :) (ok, jattekul!!!)
Vi ska pa bio pa tisdag :)
Hehe, joo o sen kom min moster forbi med sin pojkvan o de tog mig till en park dar de spelade trummor o hade massor med roliga saker som rockringar! Haha, har inte gjort det pa AR!!!
Det va jattekul!
Sen nar vi kom hem var Evas kompis Miriam hemma hos oss, sa jag sa hej, men behovde fixa lite grejer uppe pa rummet so vidare social var jag inte...
Ojj..marker att jag fick ett ryck av dagens utflykt i parken xD
Nu sitter jag har o skriver...snart ska M ringa..(tror jag)
Aja...sov gott :)

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0