Dopp i det bla...

Idag kanske vi ska aka till en pool!! Antligen!!!
Jag har inte badat pa jag vet inte hur lange, ska bli skont med ett svalkande dopp.

Ok..angaende headern....det e lite komplicerat. men ni kanske kommer ihag att det stod "BeccasGreenBox" pa den? Det ar en av andledningarna..men anledningen till att headern forsvann ar att den headern fanns pa min forsta blogg (som itne funkade, darfor gjorde jag en ny) och sa tog jag bort den, med andra ord: jag tog bort bilden oxo...japp..och den bilden jag har nu, den ni ser ovan, hade jag tankt ha som header fran borjan, men orkade inte fixa o dona...sa det fick bli som det blev...o nu sitter den dar...lite liten bara..men vad gor man? sa kommer det vara hela sommaren..sa visa liiiite nad??


Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0