E sjukt trott...

Hallihalloo...
Hur e det med er? Hor inte fran er langre.. Lever ni?? (skamt) xD
Jag lever..men man kan ju undra..eftersom jag e sa trott hela tiden. Det maste vara solen som paverkar mig...annat kan jag inte komma pa...hmm...eller jooo....njaa...nej, inget annat.
Idag akte vi downtown DC. Dar skulle Samir gora lite jobb o sen skulle vi aka till "The Mall", det ar ett stort falt dar de brukar ha typ festivaler o sant. Det lat kul, men de hade inte borjat annu, sa vad gor man? Jo, man tar bilen, satter sig i den, vevar ner rutorna, vrider om nyckeln, och borjar aka. Men vart akte vi? Till ett "rymd" museum saklart!!!
Det var helt ok, gjorde inte sa mkt...gick bara runt och tittade pa gamla sputnikar, rymdskepp, flygplan o hur deras toalett sag ut...Den sag inte sa overdrivet bekvam ut....
Sen gick vi pa nan 3D grej om solen. Ganska intressant faktiskt. Visste ni till exempel att for nagra ar sedan sa var det en kraftig solstorm, och den stormen nockade ut flera GPS-system. Visste inte ens att det funkade sa xD
Haha...ja, men det e val lilla jag i ett notskal? Veta att saker funkar, men inte hur....
Hmm...jo, o sen gick vi till Donken, som fanns i museet.
Den enda grejen jag kande igen var BicMacen...inget annat...ok, pomes fritsen, men de raknas inte.
Sen akte vi hem, och jag har glott pa TV i 2 timmar...kara nan...skulle inte bli forvanad om jag sitter dar snart igen..Jag har sa sjukt trakigt just nu...har inte pratat med nagon av alla kompisar dar hemma...saknar er!!! Har avrit 2 veckor utan er, jag kommer sakert krama ihjal er nar jag kommer hem!!!
Mejla mig, skriv vad ni gor... vad som helst!!! Bara jag far veta att ni lever o mar bra!!!

Oj, oj...har blir man desperat...men det e sant, hur ska jag klara mig i 6 veckor... till??

Imon ska jag med tjejen jag berattade om igar hennes mamma o basta kompis till en park dar vi ska aka bat o gora massor med kul....hoppas jag.

Men bli inte forvanad om jag kommer hem senil eller natt...(det dar var ett skamt xD)




Denhar laten har nyligen blivit tillagd i min fawo-lista. Den e grymt bra!!!


Comments
Postat av: Farbror Göran

Njut av tiden som du är där. Kompisarna finns kvar när du kommer hem. När du kommer hem så kommer du kanske att längta tillbaka over there.

2009-07-01 @ 09:00:38
URL: http://goransundgren.blogspot.com
Postat av: Linnea S

Hej Bebben, minns inte din e-post så får skriva här. Tänkt göra det länge men har inte blivit av. "Farbror Göran" vem det nu är har rätt. Nog saknar man alla super mkt när man är borta men så komemr man hem och allt är som vanligt då väntar mann tillbax, men det hör väl till... Jaja, vrf börjar jag skriva om det!? fortf super nyfiken om m:s och era samtal... Maila mig ([email protected]) så kan vi maila.

Måste bara berätta!

Thomas började prata med mig, nämnde det där med vår pjäs, det han sagt till dig, men så sa han att vi kanske skulle kunna göra en tv-prod. av den!! Fatta! Det var ju vår dröm med jesus liksom födds..! Och så hade han en del planer för dig och mig... Han hade tänkt oss två som ungdomar att vara idé´sprutare typ och hitta på massor av typ bra filmgrejser man kan göra just för ungdomarna typ.. Han ville att vi skulle börja tänka på det. Grejer för undomar iallafall och att i nian kommer det typ finnas elevens val och då kanske vi skulle kunna få jobba med det där! Tänk på skoltid!

Men...

Han nämnde också om J.. (jonathan (radera detta meddelande när du läst det) jaja, att han typ hade "ett brinnande intresse" med det här med filming och nog ska börja filma möten.. Men tänk om det blir så, kommer säkert bli så att vi hittar ppå ngn bra idé´och ska sedan genomföra den och då kommer säkert han bli placerad med oss.. Eftersom Thomas sa typ, jobba i grupper.. Käre tid. Hur skulle det bli?? Räcker det inte med oss? Kanske inte men... Skriv tilbax!

Sorry att jag inte skrivit riktigt innan. Har det bara bra i Sverige, Har varit typ 30-35 grader ett tag men sedan i fredags har det börjat en kallare tid enligt "Vädret" fast sen kommer väl värmeböljan tillbaka.. Massor av kramar och en bamsekram från Linnea.

2009-07-05 @ 19:59:59

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0