En ny harlig, stekande het dag vantar...

Jaa... Go'morron o Go'middag pa er ;)
Har gjort alla nodvandiga morronsysslor: duschat, baddat sangen, atit frukost, borstat haret, borstat tanderna...Nagot mer? Njaa....  Eller, juste! Jag hann stada rummet lite...
Wow...det har ar sa olikt mig! Jag brukar aldrig ha tid far nagot av dem...ok borstning av haret och tanderna brukar jag hinna...o frukosten..men inte resten.

Jaja...snart ska vi aka Downtown Washington o lamna av Samir pa jobbet, sen ska vi ga o se pa nagra monument: Lincoln, 2nd World War och Vietnam.
Ska bli kul.
Tur att jag laddade kameran, for det kommer nog bli en hel del bilder ;)

Status:

Tid: 11:26 AM
Vader: VARMT! lite molningt/soligt
Klader: vita shorts, rott linne
Humor: lite trott...som vanligt
Just nu: lyssnar jag pa en lat som heter "Suppose, av Secondhand Serenade"

Skriver mer senare.

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0