Go'morron,Go' middag?

Tjabba tjena...igen. ;)
Vaknade for typ 5 minuter sen av att jag horde ljudet fran en grasklippare (kom jag pa senare, var ju inte sa jattevaken nar jag vaknade precis xD) Det visade sig vara grannkillen tvars over gatan som hade erbjudit sig att klippa graset...mot en viss summa pengar saklart xD. Hann inte traffa honom, jag lag ju o sov, o precis nar jag gick upp skulle han ga, sa det fick bli en liten smygtitt genom fonstrett xD Hehe.
Nu ska jag badda sangen, kla pa mig klader (sitter fortfarande i min PJ's xD) o sen ska jag ga ner o ata frukost....
Anledninger till min lilla rubrik ar att det e morron for mig, men typ eftermiddag for er xD

Status:

Tid: 9:05 AM
Vader: regningt men varmt
Klader: PJ's xD
Humor: TROTT!!!
Just nu: haller jag pa att ramla av stolen for att jag e sa trott (no lies)
Snart: ska jag ata frukost

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0