Heaven smiled at me... :)

Joda, himlen log at mig...eller ok...pa satt o vis.
Manen var uppe :)
Sag den pavagen hem fran Downtown.
Den var dar, mitt pa himlen, lysande gul, en liten smilande mun. Jag blev glad.. jag vet inte varfor..men det kandes som om himlen log mot mig ikvall....det bara kandes sa...konstig kansla...aja...som sagt var vi downtown...dar kopte vi glass. For mig blev den Chocolate Milkshake. Oooh vad det var lange sen jag at (drack?) milkshake...riktigt mumsig var den oxo xD
Nu ska jag vara pa datorn i typ 1- 1 o 1/2 timma...for jag ska chatta lite ;)
(jag hoppas att det gar att lasa mina sma krakfotter xD)
Jaa...det e ganska sent for er...eller snarare valdigt tidigt pa morronen xD
For mig e det snart laggdags...men inte annu....
Ja..soooo good night pa er.

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0