Lite smatt o gatt fran igar o idag xD

Tjabba tjena..igen ;)

Har ar lite bilder fran idag:

Det har ar rulltrappor ner/upp till/fran deras tunnelbana. Det ar sjukt djupt!!! Ni skjulle ha varit dar!!! Jattedjupt!!!

Sen gick vi ju pa museum. Har ar lite gitarrer, typ Elvis snittet? Aaah!! Vad jag saknar min gitarr dar hemma!! Pappa, ge den en kram fran mig!!
Och det dar ar en jattegammal kamera...Tur att jag foddes i dethar arhundradet ;) Sa jag kunde fa mig en riktigt bra kamera ;)

Och saklart dagens outfit ;)

Senapsgult linne- Gina Tricot (Swe) Gra byxor- ? (USA) Bla troja- ? (Swe)


Och sa lite bilder fran igar:



Har ar killen som spelade igar kvall. Sjukt bra!!! Jatteharlig rost..Vanta.. jag kanske namnde det igar? xD


Starbucks muggen xD Mums!

*Starbucks in my <3!*

Comments
Postat av: Cika

Sv; *Åh, tack - va gullig du är! Hoppas att du kikar in hos mig snart igen :)*

2009-06-21 @ 15:33:43
URL: http://cika.blogg.se/

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0