New York, Here I Come!

Gomorron...Japp...Klockan e snart 7 (pa morronen) o vi ska snart (om 30 minuter) aka downtown for att ta bussen till New York!!! Det ska bli sjukt kul, bara det att jag blev vackt klockan 6 (!!!!!!) for att hinna duscha o sant....Sa det har typ forstort min morron....att jag blev vackt sa tidigt...o sen vantar en 4 timmars bussresa, som inte lockar mig sa jattemkt...o sen 5 harliga timmar i New York, innan vi maste ta en buss som stannar i Bethesda kl.10 PM...
Japp...sa har e dagens lilla outfit:


Gra troja: ZARA. Jeans Shorts: JC, Bla troja: ? Solglasogon: H&M. 

Ar man redo att aka till New York eller vad? xD
Haha...bilder kommer imon, for jag kommer vara helt dodstrott nar jag kommer hem... xD

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0