New York= min nya fawostad

Kom precis hem efter 5 timmar (!!!) i en buss....japp..den tog mig hela vagen fran New York till Bethesda, Maryland...
Pa ditresan hande inget speciellt...vi akte..jag lyssnade pa musik (and I sing: THANK YOU FOR THE MUSIC!!!), o laste bok...vi stannade i New Jersey for att utfora lite behov o sa fortsatte vi. Vi passerade tva jattevackra floder, men saklart har jag mina tankar nan annan stanns o glommer helt totalt bort kameran...
Men det tog jag igen nar vi kom fram.
Det var helt OTROLIGT!!!
Det New York som visas pa TV/film e inget jamfort nar man upplever det sjalv xD
I <3 New York!!!
Och det star pa min troja jag kopte idag..hehe.
Vi var pa Time Square, Central Park mm. Vi akte till o med upp i Rockefeller Center, 71 vaningar!!! Utsikten var helt makalos!!!  (bilder lovas finnas pa bloggen imon!!)
O sen nar vi skulle aka hem sa blev vi forsenade typ 1 o en halv timma...for det hade varit lite ovader har i Bethesda...ok lite var det inte, det var ett riktigt askovader med blixt o dunder!!! Bussen behovde ta en annan vag for det hade hant en olycka pa den vagen vi skulle tagit..ett trad hade fallit over en bil o tva personer omkom... :(


Nu ska jag chatta med min mejlkompis...o imon ska jag soooova!!

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0