On the plane

Pa flygplanet efter ca 6 timmar:
Jag har last en bok, lyssnat pa musik i flera timmar, jag har atit lasagne och har varldens basta utsikt ;)
Kan det bli battre?
Jo,  om bara tva timmar landar vi!!!
Hoppas sakerhetsgrejerna gar bra...
Just nu flyger vi over ett stalle fullt med is och berg. Antingen flyger vi over Island...eller Gronland....eller inget av dem...
Wow..om ni bara kunde se vad jag ser nu! Det ar bara sa coot!
Synd att kameran ligger nerpackad...annars hade den varit fylld med massor av bilder.
Vi kanske ar i norra Kanada?
Men huvudsaken ar ju egentligen att jag  vet vart jag ska ;)

-Ni ska bara se molnen! Ni som har flygit vet vad jag snackar om!
Nar vi lyfte regnade det, men sen kom vi upp over molnen, och dar var det soligt och bla himmel :)

Comments
Postat av: emmiz :)

oooo va härligt, önska jag såg de du ser ;P

du verkar redan ha det riktig bra där på andra sidan ;) puss

2009-06-15 @ 23:30:11

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0