Sola (!)o bada (?)

Japp..idag akte vi till en pool som inte ligger sa farligt langt bort.. Men inget abd for mig dock.. Ville..men jag tycker inte om att gora saker ensam..sa det blev sola med en bra bok o skon musik istallet...vi(jag) kanske ska bada nasta vecka pa min morfars brors golfklubb-stalle...ojj den meningen lat invecklad...men sa ligger det till iallafall..
Tror jag lyckades fa lite farg.. Jag skulle gissa pa att det var minst 30 grader i solen!! Sa gissa om jag blev varm...skulle inte forvanat mig alls om jag fatt solsting...aja.. Nu ska jag ga ner o ta lite glass..med brownie-smak...ojj sa nyttig man kan va, men ibland e det tillatet ;)

Ha det gott!

Imon e det New York som galler!!!! Tjoohoo!!

Comments
Postat av: Olivia

åh va fin header!

Åh, new york!

:)

2009-06-26 @ 10:38:48
URL: http://cuty.blogg.se/

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0