Trott...

Nu ar jag jattetrott...sa om det e lite stavfel har o dar...sa e det because of that...
Kom hem for cirka en timma sen..da vi va Downtown Bethesda... Vi satte oss vid ett litet torg eller vad man nu ska kalla det, utan for en bokshop som heter Barnes & Noble, dar har de oxo en Starbucks :) Sa nu har jag officiellt haft min forsta dryck dar, jag tog en White Chocolate Mocha, eller natt sant... Klockan ar iallafall 11:15 PM o jag ska sova...vaknade sent som bara den idag...
Bilder kommer senare..


Justee!!! En sak till bara!
Utanfor Barnes & Noble spelade en grymt duktig kille!!! Han hade sin elgitarr med sig o stod o sjong dar :) Han hade skivor som han gav/donerade xD Men Eva insisterade pa att ge honom $ 10...men hon hade inge vaxel..sa vi far val "kopa" cd:n nan annan gang, han var grymt bra! O spelade precis san musik som jag alskar att lyssna pa, ni vet typ soft musik, men anda med lite gung? O hans rost var helt fantastisk!!!

Aja...nu ska jag sova xD

Good Night!!!

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0