Utmanad av Olivia


1. Tre namn jag lyssnar till: Rebecca, Becca och Beccs

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag kan spela gitarr ;)

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag kan vara väldigt pessimistisk ibland...

4. Detta är jag rädd för: att jag ska bryta ihop

5. Tre saker jag vill ha varje dag: datorn, musik och kul

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: springa tills jag inte kan stå upp, gå fram till en söt/snygg kille och 
7. Detta tycker jag om att göra: Sjunga, spela gitarr, vara med mina vänner

8. Detta vill jag göra just nu: spela gitarr!!!

9. Bästa känslan: Lycka, när man har kämpat for något och lyckas

10. Värsta känslan: ensamhet

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: kristen, omtänksam, snäll, glad

12. Är jag kär just nu? njaaa...

13. Jag vill gifta mig: såklart!!! (i framtiden)

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: gifta mig, ha en bra karriär, bilda familj, se barnen växa upp...

15. Min käraste ägodel: min gitarr och min kamera

16. Något jag vill ha i present: nytt objektiv och en ny gitarr ;)

17. Detta har jag på mig just nu: kjol, linne, smink ;)

18. Favoritkläder: Jeans, linne, skön tröja/kofta och converse

19. Favoritdjur: hund

20. Vad är du bra på? Sjunga, spela gitarr, skriva låtar

21. Favoritlåt just nu: "My happy ending- Avril Lavigne"

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: R-historia/ T-kemi

23. Stjärntecken: stenbock

24. En bok jag älskar: Bibeln

25. En film jag älskar: Moulin Rouge

26. Tv-program jag gillar: Vänner, Simspons

27. Favoritdoft: blommor på sommaren

28. Detta äter jag gärna: mat?

29. Dricker helst: juice

30. Favoritgodis: choklad!!!

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Jorden runt ;)

32. Färg på mina ögon: blå-grå/melerade

33. Min längd: 1.71cm

34. Jag tror på: Gud(kristen)

35. Jag spelar: Sims :)

36. Person jag beundrar: min mamma

37. Så här bor jag: lägenhet

38. ??: ?!

39. Det här tänder mig: söta/snygga killar ;)

40. Det här gör mig avtänd: jaa....bra fråga...

41. Favoritfärg: vit, rosa, men framför allt grön!!!

42. Favoritcitat: "Så länge du inte har gett upp, har du inte förlorat!"

43. En hemlighet jag vet: det ska ju va en hemlighet...hallooo?!

44. Bästa present jag fått: jag har fått många fina presenter ;)

45. Senast köpta skiva: Agnes debut-album...typ hundra years ago...

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: fejset :)

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: min mage

48. Udda förmåga/egenskap: jag får kreativa ryck ibland

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: fågel

50. Vad lyssnar du på just nu?: "You found me- The Fray"

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: jag har åkt runt i Bethesda, Maryland med Eva och så har jag hålsat på min gammelfarmor och träffat Samirs bror Nihad :)

52. Var är dina föräldrar födda?: Sverige

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: ett program till kameran

54. Vilken är din favoritrestaurang?: har ingen...

55. När badade du i en pool senast?: jaa...med klassen?

56. Har du varit med i någon skolpjäs?:  ja såklart! :)

57. Hur många barn vill du ha?: 2-3

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? hip-hop

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?:  jag är bara 15

60. Vad har du för TV-kanaler?: nåra stycken...

61. Har du åkt moped någon gång?: japp :)

62. Har du busringt någon gång?:jag tror det...om jag inte minns fel gjode vi det på en kompis kalas när vi var små...

63. Har du fått felparkeringsböter?: nix pix...

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump?: NEVER!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?: The big USA :)

66. Har du en egen trädgård?: nope

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: Simpsons ;)

68. Kan du alla orden i nationalsången?: jag kan de första två verserna

69. Badkar eller duschkabin?: both?

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: hmm...Moulin Rouge

71. Favoritpizza?: caprissosa

72. Chips eller popcorn?: CHIPS!!!!!

73. Vilken färg på läppstift använder du?: anävnder inte läppstift...

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: neeej... (?)

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Nej

76. Apelsin- eller äppeljuice?: apelsin

77. Med vilka är de senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Eva, sandwich och pizza

78. Favoritchoklad?: mjölk choklad

79. När röstade du senast?: på klassmötet?

80. När åt du en hemodlad tomat sist?: looong time ago...

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: nope

82. Är du bra på matlagning? : njaaa...liite kanske ;)

83. Klarar du att tanka själv?: aldrig provat... 

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV?: nix, nope, never

85. Pepsi eller Coca Cola?: Coca Cola!

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: ja, på min PRAO plats...

87. Vad var det senaste du handlade?: ett bästishjärta med Joy

88. Har du kräkts offentligt?: nej..men nära flera gånger...

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: Hitta den sanna kärleken

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja, absolut!

91. Har du ringt något betalnummer?: tror inte det

92. Är du snäll?: jaa?

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: mamma

94. Hade du mycket hår som liten bebis?: Ja

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: "Piip! Hej det är Rebecca..... Haha, gick du på den? Jag kan inte svara just nu...Ringer upp så fort jag ser meddelandet! Piip!"

96. Vad har du i din väska?: det jag behöver just den dagen?

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: lyssnar på musik

98. Vad är du tacksam för idag?: att jag är i USA!!! 

99. Var hittade du den här listan?: På Olivias blogg

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Den som vill?

Comments
Postat av: Linnea S

Finns en gitarr?? Hur går det med låtskrivandet? Kramm

2009-06-16 @ 10:57:13

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0