Vem? Jag? Hemlangtan? Njaa...

Nu sitter jag har igen...klockan ar 10:55 PM och jag e liiite trott...
Saknar alla dar hemma...nu har jag sagt det...
JAG SAKNAR ER!!!
Men jag har ingen hemlangtan...inte annu iallafall....
Idag har vi besokt min gulliga gammelfarmor :) Det var jattekul ;)
Senare akte vi till Bethesda o kopte jattegod glass: choklad/jordnotsmor+pistaschnot-glass...Mums :P
Sen akte vi hem o jag chattade med nagra kompisar...o min mejlvan bestamde sig antligen for att svara pa mina mejl...Han bor namnligen har i USA, fast typ 1000 mil harifran (ok.liiite overdrivet kanske...) Han bor i New Mexico, i sodra USA for den som inte vet vart det ligger. Och jag bor i Maryland... I norra USA....
Ja...han svarade antligen pa mina mejl o vi chattade lite...
Jaja...senare akte vi till flygplatsen for att hamta min morfar o Evas kompis Miriam.
Miriam visade sig vara riktigt trevlig...och PRATGLAD!!! Ha, jag har aldrig traffat en person som faktiskt skrattar: "HAHA!"
Hon hade ett jatteroligt skratt  :D, juste, hon har lovat att ta mig till de stallen som jag inte har varit pa annu...o de ar ganska manga...
Well, well...det e sent o jag ska ga o lagga mig...

Good Night!
Don't let the bed-bugs bite!!!


Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0